" Що означає хороший учитель? Це насамперед людина, яка любить дітей, знаходить радість у спілкуванні з ними, вірить у те, що кожна дитина може стати доброю людиною, вміє дружити з дітьми, бере близько до серця дитячі радощі і прикрощі, знає душу дитини..."
В.О. Сухомлинський
******************************
" Не буде вогнику у вас - вам ніколи не запалити не запалити його в інших."
В.О. Сухомлинський
******************************
"До хорошого уроку вчитель готується все життя."
В.О. Сухомлинський
Про мене
Мене звати Британ Валентина Федорівна, працюю вчителем математики
в Нерубайській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів
Освіта: вища, закінчила Кіровоградський державний педагогічний інститут імені В. Винниченка.
Спеціальність за дипломом: вчитель фізики і математики.
Педагогічний стаж: 30 років. У Нерубайській загальноосвітній школі : 30 років.
Кваліфікаційна категорія: "спеціаліст вищої категорії, старший вчитель".
Педагогічне кредо: "Хочеш зробити світ кращим - почни зі своїх уроків".
Життєве кредо: "Щоб дійти до мети, треба перш за все йти".
Автопортрет : " Я - ПЕДАГОГ І ОСОБИСТІСТЬ".
Я, Британ Валентина Федорівна, вчитель математики - найточнішої, найкращої науки, яка не змінює своїх законів, геніїв з плином часу.
Любов до математики зародилася в мене з дитячих років, майже х молоком моєї мами, Анни Аврамівни, яка навчала мене рахувати. В школі красу математичної науки пізнавала після знайомства з першими математичними поняттями, аксіомами і теоремами, які чітко звучали з вуст чудових вчителів Логвиненко В.І., Майданика А.Ю., Суржко Н.П., Ільченко Л.П.. Особливу любов до фізики та вчительської праці привив відмінник освіти Ільченко В.П.
Пройшло багато років, а повчання вчителів відчуваю і досі, задумуюсь, чи достойно продовжую список вчителів моєї рідної школи. Потім було навчання в Кіровоградському державному педагогічному інституті. Завороженими, закоханими очима, дивилася і намагалася взяти якомога більше знань у неперевершених викладачів: Ковальова Івана Захаровича, Попова Ігоря Володимировича, Костюкевича Петра Павловича і інших. Азараз задумуюсь, це доля стати математиком чи вплив талановитих вчителів. Я- вчитель. Люблю проводити уроки, люблю учнів, люблю - кожен момент вчительської роботи. Почуваюся щасливою, коли в дитини загоряються цікавістю оченята, коли я бачу, що в дитячій голівці народжується ідея. На урок дивлюсь як на маленьке життя: кожну тему потрібно прожити, запалити вогник в очах дітей, зацікавити, навчити бачити красу в синусах, інтегралах, перерізах многогранників... Кожен урок аналізую, бо це були 45 хвилин життя учня: чи з користю вони їх провели, чи отримали знання, чи стали кращими і мудріщими... Намагаюся не тільки навчати учнів, а ще й виховувати, допомогти, підтримати. Головне, щоб кожен учень, став Людиною.
Увесь час пам'ятаю, що повинна бути для учнів зразком у всьому, тому постійно тримаю руку на пульсі сучасності.
Комментариев нет:
Отправить комментарий